Sunday, December 6, 2015

တရားေတာ္ကိုသင္ယူရျခင္း၏ရည္႐ြယ္ခ်က္

တရားေတာ္ကိုေကာင္းစြာမသင္ယူသူ
၊ ရဟန္းတို႔၊ေႁမြကိုအလို႐ွိ၍ေႁမြကို႐ွာေသာ
ေယာက်္ားသည္ေႁမြတစ္ေကာင္ကိုေတြ႔လွ်င္ေႁမြ၏
ကိုယ္ကိုျဖစ္ေစ၊အၿမီးကိုျဖစ္ေစကိုင္ဖမ္းရာ၏။ထိုအခါ
ေႁမြသည္ဦးေခါင္းျဖင့္လွည့္၍ထိုေယာက်္ားကိုကုိက္ေလ
ရာ၏။ထိိုသို႔ကိုက္သျဖင့္ထိုေယာက်္ားသည္ေသျခင္း၊
သို႔မဟုတ္ေသေလာက္ေသာဆင္းရဲျခင္းသို႔ေရာက္ေလ
ရာ၏။ထိုသို႔ျဖစ္ရျခင္းမွာေႁမြကိုေကာင္းစြာမကိုင္ေသာ
ေၾကာင့္ျဖစ္၏။
၊ ရဟန္းတို႔၊ထိုနည္းတူ၊ဤသာသနာ၌အခ်ည္းႏွီး
ေသာေယာက်္ားသည္တရားကိုသင္ယူၿပီး ထိုတရား၏
အနက္ကို(ဘာဝနာမယ)ဉာဏ္ျဖင့္ဆင္ျခင္ျခင္းမျပဳကုန္။
(ဘာဝနာမယ)ဉာဏ္ျဖင့္ဆင္ျခင္ျခင္းမျပဳသျဖင့္ထိုတရား
တို႔အားေစ့ေစ့စပ္စပ္မသုံးသပ္ႏိုင္ကုန္။ထိုသူတို႔သည္
သူတပါးတို႔အားရွဳတ္ခ်လိုသည္ျဖစ္၍၄င္း၊သူတပါးတို႔၏
ကဲ့ရဲ႕ျခင္းမွလြတ္ေျမာက္လိုသည္ျဖစ္၍၄င္း၊တရားကို
သင္ယူၾကကုန္၏။တရားကိုသင္ယူျခင္း၏ရည္႐ြယ္ရင္း
ျဖစ္ေသာမဂ္ဖိုလ္အက်ိဳးကိုမခံစားၾကရကုန္။စင္စစ္
တရားသည္ထိုသူတို႔အားအက်ိဳးပ်က္ျပားဆင္းရဲပြါးရန္သာ
ျဖစ္ေလသည္။ဤသည္မွာတရားကိုေကာင္းစြာမသင္ယူ
ေသာေၾကာင့္ျဖစ္ေလသည္။
တရားေတာ္ကိုေကာင္းစြာသင္ယူသူ
၊ ရဟန္းတို႔၊ေႁမြကိုအလို႐ွိ၍ေႁမြကို႐ွာေသာ
ေယာက်္ားသည္ေႁမြတစ္ေကာင္ကိုေတြ႔လ်ွင္ခြျဖင့္
ေကာင္းစြာဖိႏွိပ္၍လည္ပင္း၌ကိုင္ဖမ္းရာ၏။ေႁမြသည္
သူ၏ကိုယ္ျဖင့္ရစ္ပတ္ေစကာမူထိုေယာက်္ားသည္
ေသျခင္းသို႔မဟုတ္ေသေလာက္ေသာဆင္းရဲျခင္းသို႔
မေရာက္ႏိုင္ေခ်။အေၾကာင္းမွာေႁမြကိုေကာင္းစြာ
ဖမ္းကိုင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္၏။
၊ ရဟန္းတို႔၊ထိုနည္းတူ၊ဤသာသနာ၌အမ်ိဳးေကာင္း
တို႔သည္တရားကိုသင္ယူၿပီးထိုတရား၏အနက္ကို
(ဘာဝနာမယ)ဉာဏ္ျဖင့္ဆင္ျခင္ၾကကုန္၏။(ဘာဝနာမယ)
ဉာဏ္ျဖင့္ဆင္ျခင္ေသာအမ်ိဳးေကာင္းသားတို႔သည္
တရားကိုေစ့ေစ့စပ္စပ္သုံးသပ္ႏိုင္ကုန္၏။ထိုအမ်ိဳးေကာင္း
သားတို႔သည္သူတစ္ပါးတို႔အား႐ွဳတ္ခ်လို၍တရားကို
သင္ယူၾကသည္မဟုတ္။သူတစ္ပါးတို႔၏ကဲ့ရဲ႕စြပ္စြဲျခင္းမွ
လြတ္ေျမာက္လို၍တရားကိုသင္ယူၾကသည္မဟုတ္။
ရည္႐ြယ္ရင္းျဖစ္ေသာမဂ္ဖိုလ္အက်ိဳးကိုခံစားၾကရကုန္၏။
တရားသည္ထိုသူတို႔အား႐ွည္ျမင့္စြာအက်ိဳးစီပြါးတိုးတက္
ျခင္းငွါျဖစ္ေပသည္။အေၾကာင္းမွာတရားကိုေကာင္းစြာ
သင္ယူေသာေၾကာင့္ျဖစ္ေပသည္။
အသုံးခ်ရမွာလား၊သိမ္းပိုက္ရမွာလား
၊ ရဟန္းတို႔၊ငါသည္ေဖာင္ဥပမာတရားကိုေဟာၾကား
ေပအံ့။နာယူၾကကုန္ေလာ့။--ဥပမာကား---
ခရီး႐ွည္သြားေသာေယာက်္ားတစ္ေယာက္သည္လမ္း
ခရီး၌အေျပာက်ယ္ေသာေရပင္လယ္ႀကီးတစ္ခုကိုေတြ႕
ျမင္ရာ၏။ထိုပင္လယ္ႀကီး၏ဤမွာဘက္ကမ္းသည္
ထိတ္လန္႔ေၾကာက္႐ြံ႕ဖြယ္ေဘးအႏၲရာယ္ထူေျပာၿပီး
အျခားတစ္ဖက္ကမ္းသည္ေဘးအႏၲရာယ္ကင္းေဝး
ေအးခ်မ္းသာယာသည္ျဖစ္ရာ၏။သို႔ေသာ္ဟိုဘက္ကမ္း
သို႔ကူးရန္ေလွလည္းမ႐ွိ။တံတားလည္းမ႐ွိေခ်။ခရီးသြား
ေယာက်္ားသည္အနီးအနား႐ွိသစ္ပင္မ်ားကိုစုေဆာင္း၍
ေဖာင္ဖြဲ႕ၿပီးဟိုဘက္ကမ္းသို႔သြားေလရာ၏။ဟိုဘက္ကမ္း
သို႔ေရာက္ေသာအခါဤေဖာင္ကားငါ႔အားေက်းဇူးမ်ား၏
ဟုႀကံ၍ထိုေဖာင္ကိုပခုံးျဖင့္ထမ္းေဆာင္သြားေသာ္
ျပဳသင့္ျပဳထိုက္ေသာကိစၥကိုျပဳသည္မမည္။စင္စစ္
ထိုေဖာင္ကိုကုန္းေပၚသို႔တင္၍ျဖစ္ေစေရထဲ၌ေမ်ွာခဲ့၍
ျဖစ္ေစလိုရာသို႔ဆက္လက္သြားျခင္းသည္သာလွ်င္
ျပဳသင့္ျပဳထိုက္ေသာကိစၥကိုျပဳသည္မည္ေပ၏။
၊ ရဟန္းတို႔၊ထို႔အတူ-ငါသည္ဆင္းရဲမွထြက္ေျမာက္
ရန္အလို႔ငွါေဖာင္ဥပမာတရားကိုေဟာၾကားအပ္၏။
စြဲယူရန္အလို႔ငွါေဟာၾကားအပ္သည္မဟုတ္။
-----------------------------------------------
မဇၩိမနိကာယ္၊မူလပဏၰာသ၊
အလဂဒၵဴပမသုတ္။ေကာက္ႏွဳတ္ခ်က္။
ၿငိမ္းေဝသူ

No comments:

Post a Comment